郵便局

Because of the holidays, the postoffice near by my place was super crowded. 

 

Yuki: uhhhhhhuuu, I am not big fun of being in a line!

 

It seems everybody trys to send their gift to thier family and friends by Christamsday. That's why today was very crowded. There are lots of gift box on the table, some are for Vietnam, some are for Israel, it was very international!

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    yoshinori okamoto (Tuesday, 20 December 2011 15:00)

    アメリカは世界中から人が集まってるんだね。日本人も沢山住んでるんですね。僕の友達は9月からロスに永住し始めました。二人の子供もロスとシアトルに住んでいます。彼らはアメリカの方が合ってるようです。Yukiさんも風邪引かないで頑張ってますね。あともう少しで新年を迎えられます。頑張って!

  • #2

    yamagatayuki (Wednesday, 21 December 2011 00:50)

    特にサンフランシスコは色々な人が多いみたいです。でも日本人の移住者は、他の国にくらべるとやっぱりちょっとすくないようです。ご友人の方、永住とはすごいですね。日本は、温泉や美味しい食べ物たくさんあるので、永住してもちょこちょこ訪れそうですね。風邪はもうしばらくご免です!笑。今年もあと少し、なんだかちょっとさみしいです。