はげしい雨

Yesterday's morning was terrible!!!! It was too much rain to commute to school!!

When I arrived at bus station, I literally saw the small pond in front of bus stop. Some people took their shoes out and walked into the pond to cross the street. I also saw some floating stuffs at the pond.

 

haaa, it was terrible morning. 

 

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    yoshinori okamoto (Saturday, 08 October 2011 18:21)

    スキャナーなおったのですね。調子悪くなると突然困りますよね。僕は数日前ヒューレットパッカードの複合機を買ってしまいました。なんと価格は¥4980。信じられません!数十年前から撮りためた写真をデジタルにしてDVDに保存しようと買いました。解像度も高く、調子いいですよ。Yukiさんが近かったらヘッチャラでプレゼントするのになー!それにしてもサンフランシスコの突然の雨ってすごいですね。Yukiさん、流されなうように気をつけて!

  • #2

    yamagatayuki (Sunday, 09 October 2011 03:10)

    いやいや流されそうでした笑。新しい複合機はよいですね。こちらはしばらく、人間みたいなスキャナ(機嫌がよかったらり悪かったり)でがんばりますよ〜。プレゼントのコメントもありがとうございます、コメントだけでもプレゼントです、わーい。